2014. március 3., hétfő

Sziget-csúcs

A tavasz első napjait nem is lehet mással tölteni, mint kirándulással. Főleg, ha az idő is jó és nem fenyeget a bőrigázás sem. Erdei túrákra a sár miatt azért még nem alkalmas ez az időszak, de remek alkalom egy kis Duna-parti sétára.
A Kisoroszi közelében, a Szentendrei-sziget északi részén elhelyezkedő Sziget-csúcson sétáltunk egy nagyot a néhol sártól süppedő parton, de gyönyörű kilátással a Visegrádi várra és a Dunára.








És végre besüt a nap reggel, a napozást a bulldogok olyan magas szinten művelik, mint senki más, Sunny ha kell állva sütteti magát:)


3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Ma találtam rá a blogotokra és nagyon örülök neki. Egy éves piszok rakoncátlan francia bulldogunkhoz kerestem nevelési tanácsadást. És maradtam a blogon mert annyira olvasmányos, nézegetős és tanulságos, hogy nem tudom ' letenni' -mint egy jó könyv. Sok okosságot megtudtam és közben jól is szórakoztam!!!! Köszönöm! Egy macskás és bulldogos olvasótok.

    VálaszTörlés
  3. De aranyos vagy, köszönjük szépen!! Amúgy a piszok rakoncátlan francia bulldog az igazi;-)
    Kitti

    VálaszTörlés