2014. február 24., hétfő

Sunny-tól szeretettel

Valentin napra készítettünk Sunny-val egy képet:)
Bár mindig azt mondom, hogy nem csinálnék hülyét a kutyámból, szerintem ez cuki és egyszer belefér:)


Egyébként a kép kb. 20 perc alatt készült el. Kivágtam a karton közepét és rápróbáltam Sunny fejére, aztán még alakítgattam, míg elég nagy nem lett a lyuk. Rápróbálni csak úgy tudtam, ha a lyukacskán átnyúltam egy kis jutalomfalattal, akkor egyből beletolta a fejét, a rágástól a nyelésig volt kb. 2 másodpercem, hogy elkapjam a pillanatot, na ez nem jött össze elsőre, sem másodikra, mire exponált a fényképező már le is rázta magáról a szívecskét. De nem adtam fel, türelmesen nyújtogattam a falatkákat és kattintgattam. Amikor sokadszorra sem jött össze, akkor láttam Sunny-n, hogy nem érti mi most a feladat, mit várok tőle, úgyhogy nem akartam tovább nyomasztani, úgy voltam vele, hogy még egy nekifutás és lesz ami lesz. Így sikerült a fenti képet végül összehozni, egy kis utómunkával:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése