2012. január 2., hétfő

Dől a fa!!

A hagyománynak megfelelően idén is a családdal Egerben karácsonyoztunk.

24-én arra ébredtünk, hogy esik a hó, nagyon örültünk, mert Sunny még nem nagyon látott havat, délután el is vittük egy hatalmas sétára. Muszáj volt sokat vinnünk, hogy kellően le legyen fáradva, mert még így is megállás nélkül pörgött. Sok helyre megyünk karácsonykor, minden meghívásnak eleget kell tenni:) És mindenhova jött velünk Sunny is, természetesen. Mindenhol új emberek, új illatok ez egy kis kutyának nyugodt állapotban feldolgozhatatlan.
23-án este megérkeztünk Egerbe, volt már nálunk Sunny, de nem sokszor ezért újból fel kellett fedeznie az egész házat, az egész környéket. Mindezt úgy, hogy anyukámat a lehető legnagyobb ívben elkerülje, mert ő fél a kutyáktól. Én ezt tiszteletben tartottam, mert régen én is féltem és pontosan emlékszem még, hogy milyen is az, ezért nagyon figyeltük, hogy Sunny őt békén hagyja. Ez annál a puszta oknál fogva nem ment egyszerűen, hogy Sunnynak még mindig a konyha kedvence, karácsonykor nálunk megállás néküli sütés-főzés van, Sunnyt szinte képtelenség volt elcsalogatni onnan, órákat töltöttünk a konyhában a földön ülve Sunnyt a hámjánál fogva rendre utasítva. Azért az 5. nap körül már javult a helyzet, Sunny is megszokta a dolgokat és anyukám is megszokta Sunnyt, sőt meg is simogatta, a fülét:)
Sunny csupa csillám volt egész héten, annyit mászkált a karácsonyfa alatt és szimatolta a gömböket, hogy csillogott az egész feje, megkóstolta a tűleveleket is, sőt egyszer még a szeméből is kiállt egy... Mondom, hogy nem egyszerű:) Sőt, Sunnyval egyszer feldőltöttük a karácsonyfát is. Egy ebéd alkalmával kicsit sokan voltunk az asztalnál és sehol sem lehetett elférni, Sunny elindult, hát mentem én is utána csak, hogy nem igazán fértünk el, azt már nem tudom, hogy Sunny vagy én, de valaki megbillentette a fát, ami úgy ahogy volt eldőlt, a feldísztített karácsonyfa ott feküdt a földön:) Úgyhogy idén mi kétszer is díszítettünk:)
Sunny az év többi részében a nappalokat alvással tölti,  hát most egyszer sem aludt, délelőtt is ébren volt, és délután is mindig úton volt, ezért amikor hazaértünk 1 napig szinte csak aludt, hatalmas nyöszörgések közepette dőlt jobbról balra, annyira mélyen aludt, hogy amikor egyet tüsszentettem felpattant és egy hatalmasat ugatott, majd körül nézett és visszafeküdt:)
Lehet, hogy nagyon fárasztóak voltak a napok, de Sunny ismét nagyon sokat tanult és szocializálódott:)



2012 a trükkök éve lesz, 24-én a fa alatt lapult a 101 kutyatrükk című könyv, a pacsizástól kezdve a karikán való átugráson át, a játékok elpakolásáig minden benne van.  Nagyon fontosnak tartom folyamatosan fejleszteni Sunny szellemi és fizikai képességeit. Ezért idén is szeretnék sok dolgot megtanítani neki és azt tervezem, hogy egy-egy tanulási folyamatot bemutatok majd a blogon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése