2011. december 6., kedd

Karácsonyi ajándék kutyáknak és gazdáknak

Hallottam már olyat, hogy a kutyus szülinapjára tortát sütöttek és gyertya is égett rajta, olyat is, hogy a kutyus egy grillcsirkét kapott ajándékba, vagy sok-sok játékot. Bár a kutyáknak fogalmuk sincs mi az az ajándék, vagy születésnap, de nekünk azért jól esik megajándékozni őket:)

És nagyon jól esik megajándékozni magunkat vagy egymást, valamilyen kiskutyánkkal kapcsolatos aprósággal. Én is így tettem, és egy-két dolgot már be is szereztem, csak még úton vannak:) Előre nem árulom el, de megmutatok később mindent. Most pedig sorra veszem, hogy szerintem milyen ajándékokkal lehet meglepni egy kutyát és gazdáját, hátha valakinek tudok ötletet adni:)


Egyedi ajándék
Nagyon jópofa dolgokat lehet készíttetni, például egy jól sikerült fotóból. Igaz már jó ideje elég nagy a kínálat ezekből a termékekből - és a piac is felhígult, nagyon sok a silány minőség és a rossz előállítás -, de azért mindig fel-felbukkannak újdonságok. Egy kutyásnak pedig mindig szívmelengető érzés, ha kutyusával kapcsolatos ajándékot kap. Például egy jól sikerült fotót kis képszerkesztő program ismerettel fel lehet javítani és máris lehet belőle egy nagyobb méretű képet csináltatni és szép keretbe helyezve megajándékozni valakit. De rendelhetünk akár karácsonyfadíszt is saját fotóból. Vagy ha van még valaki, aki süt tortát a kutyájának, akkor ehető tortalapot is csináltathat, bár elég morbid, ha a kutya a saját arcképét majszolgatja, ebben az esetben valami jó kis csontot tetetnék a lapra:) 

Játék minden mennyiségben?
Biztos vannak, akik úgy gondolják, ha sok-sok játékot vesznek a kutyusnak, attól boldog lesz. A legtöbb kutya viszont magasról tesz a mennyiségre. Mi is vettünk már Sunnynak több olyan játékot, amiről azt hittük, hogy a kedvence lesz és le sem fogja tenni, de nem így lett. Van, ami még olyan mintha új lenne, messziről elkerüli. Egy idő után, ha megismertük a kutyust, akkor már ritkábban foghatunk mellé:)
Szerintem egy valamit érdemes szem előtt tartani, inkább figyeljünk a minőségre, ahelyett, hogy mindenféle vackokkal elhalmazzuk a kutyust. Egy rossz minőségű játék sok kárt tud okozni. És figyeljük a játékot is, ha már agyon van gyötörve. A plüss játékoknál érdemes arra ügyelni, hogy annyira ne rágja szét a kutyus, hogy a "töltelék"-ig eljusson, mert akár fulladást is okozhat. Akkor inkább dobjuk ki és adjunk egy újat helyette. De azért a legjobb, ha mi is együtt játszunk a kutyával:)


Valami hasznosat...
Sokszor épphogy az egyedi ajándék nem tűnik egyedinek:) Akkor viszont a legjobb, ha valami hasznos ajándék után nézünk. Biztos minden gazdi örülne egy nagy kiszerelésű kutya eledelnek:) Na jó, nem feltétlenül kell 20 kg-os lennie, de én annak nagyon nagyon örülnék (ha valamelyik családtagom éppen olvassa a blogot:)) De ebbe a kategóriába sorolnám a könyveket is, a kutyás könyveket:)
Bár sok gazdit megajándékozhatnának a rokonok egy kutyaiskolás tanfolyammal is:)

Divat
Hódít a kutyaruha divat. Valahol, valakiket, ez tagadhatalan. Engem annyira nem érintett még meg a dolog és szerintem nem is fog. Bár sokszor valóban cuki kis kutyaruhákat látok, de nekem kb. addig cuki, amíg megnézem így kutya nélkül, mert amint belegyömöszölnek egy kutyát, rögtön elfog a sajnálat, hogy szegény kicsi állat mennyire távol került már a természettől... Ha valaki látott már olyan képet, ahol egy beöltöztetett kutya boldog, akkor küldje el nekem...:)
Biztos nagyon aranyos lenne Sunny beöltöztetve Télapónak, de egyszer megfogadtam, hogy nem fogom nevetségessé tenni soha, senki kedvéért. De, ami még az aranyosság határán van, az jöhet, ezért például megrendeltem ezt a kis sálat:)


Mindenkinek kellemes készülődést, ötletelést, vásárolgatást:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése