2011. október 17., hétfő

Egy kutya kérése


Az én életem 10-15 évig tart. Minden elválás Tőled szomorúságot okoz nekem. Ne feledd - Te vettél magadhoz. Adj időt, hogy megértsem mit akarsz tőlem. Bízz bennem, sohasem fogok direkt csalódást okozni. Ne haragudj rám sokáig és büntetésből ne zárj be. Neked vannak a saját barátaid és szórakozásod, nekem csak Te vagy.
Beszélgess velem. Ha nem is értem meg a szavaidat teljesen, elég ha hallom a hangod.
Vedd tudomásul, ha ütsz, játszva megharaphatnálak, de én azt nem teszem.
Ha hibákat csinálok, vagy lusta vagyok - mérlegelj - lehet, hogy nem érzem jól magam, vagy fáradt vagyok.
Kérlek gondoskodj rólam, ha öreg leszek, Te is megöregszel egyszer.
A nehéz pillanataimban légy mindig mellettem. Veled nekem minden könnyebb.
Csak egyre kérlek, maradj mindig mellettem!

2 megjegyzés: