2011. szeptember 6., kedd

Petite garcon

Eljött az idő, amikor Sunny kiskutyusból nagykutyus lesz. Pénteken sétáltunk délután, egyszer csak látom, hogy felemelt lábbal végzi már a dolgát, mint a nagyok, illetve nem igazán emelte, mondjuk csak úgy két centire a földtől, de előtte jól kiszimatolta a villanyoszlopot, szóval jó úton halad:) Aztán este is sétáltunk, meg hétvégén is és stabilan 4 lábbal állt a földön, és mint a "kislányok"... Kezdtem kételkedni abban, hogy valóban megtörtént-e, ami péntek délután láttam... Egészen tegnap délutánig ezek között a kétségek között hánykolódtam:) Mert akkor ismét elemelte a lábát a földtől, kicsit mintha nem lenne még meg az egyensúly három lábon:) De így lesz a kiskutyából nagykutya. Eddig bátrtan odaengedtem majdnem minden kutyához, hiszen a kölyköket nem bántják (csak valami nagyon rossz nevelés következtében), de most már érzik rajta, hogy egy kis kannal van dolguk, nem egy "babakutyával". Szóval nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog Sunny felnőni és milyen lesz, már 7,3 kg:)

2011.09.15.
A fényképes bizonyíték:)


Aztán megjelöl
Szimatol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése