2011. május 31., kedd

Nem minden az, aminek látszik

Nagyon belelkesültem, hogy már olyan korban van Sunny, amikor lehet lassacskán tanítgatni, ezért most sok dolgot kipróbálok. Például a pacsi mellett azt is szeretném megtanítani, hogy az eldobott játékot nemcsak, hogy hozza vissza, hanem adja is vissza, hogy újra dobhassam. Addig hamar eljutottunk, hogy eldobom, ő utánamegy, sőt vissza is hozza, de képtelenség volt megszerezni tőle, ráharapott a játékra és sehogy sem engedte el, hihetetlen mekkora erő van benne, teljes testével ragaszkodik hozzá, szó szerint foggal-körömmel. Pénteken is játszottunk, dobtam a malacot, ő rohant oda és rohant vissza, amikor odaért hozzám, mondtam, hogy "kérem" és nyúltam a malachoz, hogy kivegyem a szájából és ő elengedte, simán. Na mondom ezt ki kell próbálni még egyszer, mert lehet, hogy csak véletlen volt. Ismét dobom, ő megy és hozza, nyúlok a malacért és a kezemben van... Én még mindig nem hittem el, hogy ilyen egyszerűen és gyorsan megtanulta volna ezt is, bár nincs kétségem afelől, hogy ő egy csodakutya, na de azért mégis:) Újabb próba, dobom, ő hozza, én nyúlok és megszerzem. A péntek délutánt azzal nyugtáztam, hogy mindketten nagyon ügyesek vagyunk, Sunny, mert gyorsan tanul, én meg, mert jó tanár vagyok:)
Gondolom a bejegyzés hangvételéből egyértelműen kiderül, hogy egyszer csak jött a hidegzuhany...
A hidegzuhany Gábor személyében érkezett. Amikor hazaér (az ötperces szabály után) mindig úgy játszik Sunnyval, hogy Sunny hanyat dobja magát és úgy próbálja meg harapdálni. Gábor ekkor észrevette, hogy Sunnynak kihullottak a tejfogai. De olyan szinten, hogy elől szinte sehol nincs foga.

Pont sikerült elcsípni egy pillanatot, ahol lehet látni, hogy valóban hiányos az a fogazat, és ugyanez a helyzet a felső fogsorral is, de már látni az újakat:)

Ezért tudtam én olyan könnyen kivenni a fogai - illetve ma már tudom, hogy a nem létező fogai -közül a malacot... De nem baj, mert milyen is lenne, ha mindent egyszerre megtanulna, hosszú még az élet, úgyhogy ráérünk, amíg nem nőnek ki a fogai addig élvezem, hogy tudunk játszani, ha meg kinőnek, akkor folytatjuk tovább a küzedelmet a malacért, aztán előbb-utóbb biztos rá fog jönni, hogy a malac magától nem repül... :)

2 megjegyzés:

  1. Vicces volt ennek a storynak a vége :) Kicsit benézted. :D De abban biztos vagyok, hogy Sunny tényleg egy csoda kutya és te is jó tanár vagy. Remélem én is ilyen sikereket érek el majd a jövendőbeli kutyusomnál :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anita!

    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy:)

    üdv,
    Kitti

    VálaszTörlés